Köszöntelek az oldalamon!

Ha Te is szereted a kézzel készült natur háziszappanokat, akkor itt a helyed :)

Én teljesen beleszerettem úgy a készítésébe mint a használatába, és ígyekszem itt a lehető legtöbb infóval szolgálni.

Ha kérdéseitek, észrevételeitek vagy akár egyéni igényetek lenne. Írjatok bátran, rendeléssel kapcsolatban is ide írhattok!

enciszappanmaniaja@gmail.com


Kövessetek a facebookon is:

https://www.facebook.com/EnciSzappanmaniaja?ref=hl

2013. november 15., péntek

Citromfüves Szappanom

Néhány éve ültettem citromfüvet a kertembe mára már szép nagy bokor lett belőle. 
 Imádom az illatát és gyógynövényként is a kedvenceim közzé tartozik. 
 Így természetesen szappanként is egyik kedvencem lett!!!


Miből is készült ez a csodás szappanka?

Olivaolaj, kókuszolaj, napraforgó olaj, kecsketej, citromfű főzet, NaOh Superfatnak Jojoba olajat használtam és hogy picit feldobjam korábban készített apró fehér szappankákkal díszítettem!  

Hosszantartó hidratálást nyújt.
Nyugtatja az irritált érzékeny bőrt.
A jojoba olajnak köszönhetően :Megköti a bőr nedvességtartalmát, így lágyítja, és nedvesen tartja azt.
Gyulladás csökkentő hatású

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése