Köszöntelek az oldalamon!

Ha Te is szereted a kézzel készült natur háziszappanokat, akkor itt a helyed :)

Én teljesen beleszerettem úgy a készítésébe mint a használatába, és ígyekszem itt a lehető legtöbb infóval szolgálni.

Ha kérdéseitek, észrevételeitek vagy akár egyéni igényetek lenne. Írjatok bátran, rendeléssel kapcsolatban is ide írhattok!

enciszappanmaniaja@gmail.com


Kövessetek a facebookon is:

https://www.facebook.com/EnciSzappanmaniaja?ref=hl

2013. november 15., péntek

Fahéjas szilvás szappan

Ti is szeretitek a fahéjas szilva illatát ?? 
Én imádom úgyhogy ez is szappanba került :D

Készítettem egy jó erős tea főzetet lehűtve feloldottam benne a lúgot . Választottam néhány jó kis olajat, Sf-nek most a ricinus olajat használtam . A tetejét megszórtam némi fahéjjal és beleszórtam néhány teafiltert hogy radírozáshoz is lehessen használni.



 Bőrünk legtöbb elváltozására, betegségére jótékonyan hat a ricinusolaj. Gyógyítja az égéseket, kisebb vágásokat, valamint kiváló segítség, ha leégtünk a napon, a ricinusolaj segítségével ugyanis enyhül az égés okozta fájdalom és könnyebben regenerálódik a bőr.

Emellett fantasztikus kondicionáló, stimulálja a bőrünk kollagén és elasztin termelődését, ezáltal hozzájárul, hogy bőrünk feszesebb, üdébb és fiatalosabb legyen. Egyben hatékonyan lép fel a szem alatti sötét karikák ellen is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése