Köszöntelek az oldalamon!

Ha Te is szereted a kézzel készült natur háziszappanokat, akkor itt a helyed :)

Én teljesen beleszerettem úgy a készítésébe mint a használatába, és ígyekszem itt a lehető legtöbb infóval szolgálni.

Ha kérdéseitek, észrevételeitek vagy akár egyéni igényetek lenne. Írjatok bátran, rendeléssel kapcsolatban is ide írhattok!

enciszappanmaniaja@gmail.com


Kövessetek a facebookon is:

https://www.facebook.com/EnciSzappanmaniaja?ref=hl

2013. május 8., szerda

Levendulás Baba Szappan Kecsketejjel

A körömvirágos baba szappan nagyon bejött mindenkinek ezért úgy gondoltam megpróbálom most levendulával is !
Olíva olajban áztattam jó sok szárított levendulát pár hétig, időnként meg meg kevertem. Aztán szépen összeturmixoltam hogy egy csepp levendula se vesszen kárba ez adta az olíva olaj nagy részét. A folyadék mi más lehetne mint jó erős levendula főzet. 
Szerettem volna egy igazán babás szép szappant, de mikor leturmixoltam a levendulás olajat olyan zöld lett hogy csak ámultam....persze mikor  a lúgoldattal össze keveretem barna lett így végül kaptam egy barnás zöldes szappant :) Egy picuri kozmetikai pigmenttel elbolondítottam így néhol meg jelennek lilás árnyalatok  Természetesen a superfatról sem feledkeztem meg ami baba szappannál mi más is lehetne mint a jól bevált sheavaj.A kecsketejport szintén a trace állapotnál adtam hozzá, így minden értékes ápoló hatása megmarad!! Az illatát természetesen erősítettem levendula illóval. 

És íme az eredmény :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése