Köszöntelek az oldalamon!

Ha Te is szereted a kézzel készült natur háziszappanokat, akkor itt a helyed :)

Én teljesen beleszerettem úgy a készítésébe mint a használatába, és ígyekszem itt a lehető legtöbb infóval szolgálni.

Ha kérdéseitek, észrevételeitek vagy akár egyéni igényetek lenne. Írjatok bátran, rendeléssel kapcsolatban is ide írhattok!

enciszappanmaniaja@gmail.com


Kövessetek a facebookon is:

https://www.facebook.com/EnciSzappanmaniaja?ref=hl

2013. november 15., péntek

Virágos mozaik szappan

Ezt a szappant két napig készítettem......első nap a virágok születtek meg  aztán miután másnap kivettem a formából egyből raktam is az akkor készült friss szappanmasszába. Mikor ez is pihent egy napot felvágtam hát íme ilyen lett. Igyekezetm úgy felvágni hogy az átfedések ne ütközzenek ki .

Szerettem volna ha ez a szappan minden tekintetben extra lenne így hát extra negy lett és extra ápoló hatással bír köszönhetően a Sf-ként hazsnált sárgabarackmagolajnak!!
  A sárgabarack magjának olaja minden bőrtípusra ajánlható, jól táplálja a vízhiányos, gyulladásra hajlamos, érzékeny és öregedő bőrt. Nagyon jó hatással van a heges bőrszövetre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése