Köszöntelek az oldalamon!

Ha Te is szereted a kézzel készült natur háziszappanokat, akkor itt a helyed :)

Én teljesen beleszerettem úgy a készítésébe mint a használatába, és ígyekszem itt a lehető legtöbb infóval szolgálni.

Ha kérdéseitek, észrevételeitek vagy akár egyéni igényetek lenne. Írjatok bátran, rendeléssel kapcsolatban is ide írhattok!

enciszappanmaniaja@gmail.com


Kövessetek a facebookon is:

https://www.facebook.com/EnciSzappanmaniaja?ref=hl

2013. április 7., vasárnap

Narancsos mák szappan

Igyekszem mindig úgy alakítani a receptjeimet, hogy a lehető legjobb szappan készüljön belőle.
Ennél a szappannál is nagyon figyeltem az arányokra így egy szuper ápoló hatású szappant kaptam.


Olivaolajat, kókuszvajat és extraápolóként shea vajat raktam bele. 
Mint tudjuk az oliva olaj lágyítja fiatalítja a bőrt. A shea vajnak pedig magas az A és E viatmin tartalma és tökéletes ápolója a száraz bőrnek.
A szükséges folyadék mennyiséget frissen facsart narancslé adta és a közepében található mák enyhén radírozza a bőrt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése