Köszöntelek az oldalamon!

Ha Te is szereted a kézzel készült natur háziszappanokat, akkor itt a helyed :)

Én teljesen beleszerettem úgy a készítésébe mint a használatába, és ígyekszem itt a lehető legtöbb infóval szolgálni.

Ha kérdéseitek, észrevételeitek vagy akár egyéni igényetek lenne. Írjatok bátran, rendeléssel kapcsolatban is ide írhattok!

enciszappanmaniaja@gmail.com


Kövessetek a facebookon is:

https://www.facebook.com/EnciSzappanmaniaja?ref=hl

2013. február 13., szerda

Az első szappanok

Miután nyakamba vettem a szappankészítés összes nyűgét és szépségét hozzá láttam az első szappanokhoz.
Mindent gondosan előkészítettem. A lúgoldás volt számomra a mumus, hiszen fogalmam sem volt róla, hogy hogyan reagál majd ha vízzel érintkezik.
Szerencsére semmi váratlan nem történt, úgy tűnt, minden úgy alakul, ahogy az meg van írva. 
Szépen formába öntöttem és izgalommal vártam a másnapot, hogy meglássam mit is alkottam.




És íme az eredmény:
Úgy tűnik nem is olyan rossz:)
Már csak azt a néhány hetet kell kivárni, hogy ki is próbálhassam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése